Op advies ben ik vandaag bezig geweest met wat extra actie poses voor mijn Held.
Ik heb besloten om hem een hamer te geven, om zijn technische achtergrond een highlight te geven en hem tegelijk een goed slagwapen te geven.
Zijn kleding is nog even een test, maar moet wel geinspireerd worden op Oostenrijkse kledingdracht.Het monster zal een grote bruut zijn die aangesloten is op een centrale hub.
Dit is zijn zwakke punt, maar kan niet zo maar kapot geslagen worden door de held.
De overige thumbs zijn hier te vinden.
Zoals altijd, alle feedback is welkom!
vind de poses van je speler erg sterk, probeer dit ook met je eindbaas.
BeantwoordenVerwijderenverder ben je al heel goed op weg en zou ik even duidelijk wat diverse thumbnails naast elkaar zetten dan creëer je overzicht voor jezelf (per character)
want de thumbnails de speler, dat is van 1 thumb meerdere poses?
Ja, alle thumbs zijn van hetzelfde lichaamstype. Gezien zijn leeftijd voelde het niet goed om hem breder dan dit te maken, al zal ik in de latere tekeningen wel de spiermassa meer aanzetten.
VerwijderenMaar het kan ook zijn dat ik je vraag verkeerd begrijp ^^;
nee dat bedoelde ik ook, heel goed dat je ook specifiek op 1 type bent verder bent verder gegaan. is goed portfolio materiaal ^^
Verwijderenspiermassa zou je in een paar thumbs kunnen aandikken, wat je ook kan doen is de verhoudingen van het lichaam aanpassen (korte benen, lange benen, korte armen, lange armen, breede onderkant, breede bovenkant, shapes van het hoofd, wel of geen nek). maar dat had je in je vorige thumbs al heel goed, die misten alleen nog wat toevoegingen die je nu wel in deze thumbs heb zitten.
en mix gerust wat tussen de thumbs onderling, wat je van de ene leuk vind kan je bij een ander toevoegen die je ook interessant vond.
en voor je eindbaas zou ik even naar de brushes kijken die Charly door stuurde, ik zag al dat je dat in je player had zitten, dit geven hele sterke silhouetten :D
Maar je bent erg goed op weg en heel goed dat je wat post ;)
BeantwoordenVerwijderen