Aangezien we aangemoedigd worden om zo veel mogelijk te posten, bij deze mijn eerste paar thumbnails en de stijlinspiratie studies van vanmiddag!
Voor het main character zat ik te neigen richting nummer 4 of nummer 9 qua bodytype.
Het monster nummer richting 1, 7 of 10.
Alle feedback en ideeën welkom!
Character ontleding hier!
Leuk dat je wat laat zien van je proces! :D
BeantwoordenVerwijderenik vind je studies erg goed, je kunt er goed de actielijn in terug vinden.
met je eindbaas ben je al goed op weg, ik zou als ik jouw was even gaan kijken of je misschien gebruik kan maken van een brush die een leuk effect geeft.
Nu heb je veel van die kwal-achtige slierten, misschien is het wel leuk om iets met smog of rook te doen? of zand of een geheel andere materie. Ook zie ik dat elke thumb echt veel maskers heeft. probeer een paar thumbs met maar 1 of 3 maskers en speel daar eens mee. of iets anders dan een masker maar letterlijk 3 gezichten op 1 hoofd (brrrr...gives me te creeps)
Hier kan je even rondkijken voor interessante brushes:
http://myphotoshopbrushes.com/brushes/abstract/?page=2
bij je speler zou ik eens wat referentie gaan zoeken hoe je hem zou kunnen aankleden waardoor zijn silhouet wat interessanter word, qua shapes gaat het al goed. maar denk aan bijvoorbeeld een zwaard wat uitsteekt, een apart stuk kleding, apart haar, of bepaalde accessoires. die kunnen meehelpen aan het vormen van een goed silhouet (zoals Jafar's hoed en puntige schouders van zijn kostuum)
maar je bent erg goed op weg ^^, bij het ontwerp proces van je eindbaas helpt het om er eens goed na te kijken en jezelf af te vragen:' als ik dit in een game tegen zou komen, zou ik dan de kriebels ervan krijgen? of geïmponeerd zijn?
oja het helpt ook om al wat poses mee te geven aan je characters in de thumbnails.
BeantwoordenVerwijderen