woensdag 16 januari 2013

Help needed! Julia

Hey guys, vorige week had ik nog moeite met het vinden van een vorm voor mijn eindbaas.
Dus ik heb wat verder uitgewerkte ontwerpen gemaakt.
Ik wil graag wat ffeedback!
Twee werken met behulp van foto's, die afbeeldingen tonen van wanneer je het meest ongelukkig was,
een is een grote teek die het geluk uit mensen zuigt. (Deze vind ik wat minder omgat hij er kleurig uit zou zien met al het geluk dat hij al heeft opgezogen, en ik juist wil dat de bitterheid geïnjecteerd wordt.)
Dat brengt ons bij mijn laatste ontwerp. Hierin was de demoon ooit een docter, hij is bezweken onder de ontmoedigende omstandigheden van die baan. Verder is hij zoals eerder omschreven verandert in de bitterheid. Hij is ervan overtuigd dat hij probeert mensen te helpen, ze dingen duidelijk te maken. Denk aan docter House...
Dit is een versie die mij aanspreekt. Hij injecteerd letterlijk zijn zwartgalligheid. Dit beïnvloed de manier waarop het slachtoffer de wereld ziet. Zijn 'key word' is dus zicht.




3 opmerkingen:

  1. Heel dun en mager lijkt me sws passend. Misschien een reflecterende bril, dat je zijn ogen niet kan zien. Wat hem wat enger maakt omdat je niet weet of hij naar je kijkt of niet.
    Das alles wat ik in me op krijg op 't moment,
    Vind de 3e wel interessant.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou zelf voor de allerlaatste gaan, de dokter die letterlijk bitterheid injecteert. alleen vind ik het ontwerp niet helemaal passen bij de cartoony stijl die hebt gekozen, morgen ga ik wat paint overs doen en dan zal ik die dokter type ff behandelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ! Bedankt voor de reacties! De dokter heeft iig meer persoonlijkheid en karakter. Ik was bij deze dingen vervallen in mijn oude stijl- of iig meer in mijn comfort zone. Ik ga de emoties meer in de stijl van mijn styleguide doen!

    BeantwoordenVerwijderen