vrijdag 18 januari 2013

Jeen Visser Gar1a Les04 Aanvallen (bewegingen van karakters) Schetsen


Schetsen voor de aanvallen (moves) van de karakters.

De rivaal gebruikt vooral zijn klauwen en poten, deze zijn scherp en hiermee kan hij dus makkelijk zijn vijanden open snijden. Ook zat ik er nog aan te denken om hem misschien de vogel te laten aanvallen (als speciale snelle aanval).

Voor de held had ik juist kinderlijke aanvallen in mijn hoofd. Hij is niet sterk dus slaan zou niet veel schaden aanrichten. Wel is hij goed in zich verstoppen. Hij heeft ook een catapult bij zich (waarmee hij een range attack kan doen). De sterkste aanval is zijn schreeuw aanval (ik dacht het is leuk als ik iets met geluid doe vanwege de cassette band hoofd).
Echter werkt deze aanval niet op de rivaal. Deze is namelijk doof (verandering in het verhaal). Dit is de zwakte en sterkte van de rivaal. Hij voelt dus niks van de sterkste aanval van de held. Maar hij hoort hem ook niet rondsluipen.

Zo kan je de rivaal verslaan. Je moet in bomen klimmen en in struiken verschuilen zodat hij je niet ziet. Hij kan je ook niet horen, hierdoor kan je hem besluipen van achter om vervolgens hem met je volley smack of catapult te raken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten